Aamu alkoi loistavasti... Nöpön märkä kieli herätti ja sen jälkeen oikein mukavasti hiekat sängylleni niin lenkin jälkeen on hyvä tehdä tuota MINUN sänkyyni, vaikka talossamme on ainakin kaksi sänkyä joihin olisi myös voinut käydä kierimässä.  Koulun jälkeen sain kivan tervehdys pusuja Nöpöltä ja se oli ihan ok juttu.. toihusin vähän aikaa läksyjen parissa ja lueskelin Helena Meripaasin kirjaa;)  Lähdin noin tunnin päästä Nöpön kanssa ulos tokoilemaan mutta siitä ei tullut yhtään mitään. Lehdet ovat Nöpölle ärsykkeitä no sain tehtyä muutaman toko liikkeen mutta kehnosti ne menivät ei edes koiranherkkujen AVULLA! se oli ihme. No minä menin Nöpön kanssa sisälle ja jäin tunniksi tai kahdeksi yksin  Nöpön kanssa, koska äippä lähti hakee isää töistä. Ja sain todistus aineistoa, että minun täytyy saada uudet kengät ja ne mää saankin;)  aikani kuluksi lähin Nöpön kaa pitkähkölle lenkille ja Nöpö taas haisteli, joka ikisen paikan ja lenkin aika (siis se, kun tai kuinka kauan siellä lenkillä on) venyi. Nöpöllä oli taas ihmeteltävää, kun hevosia tuli ohi ja siinä kohti Nöpö jähmettyi aivan paikalleen. Aikani, kun Nöpöä maanittelin tulemaan niin pian se sieltä tulikin.

Mutta nyt mua on jäänyt mietityttämään yksi asia onko belgi liian iso koira noin 155-? pitkälle naiselle? Koska tuollaista tietoo haeskelen. Mutta olen myös tavanut muutaman aikuisen, joka on noin 156-160 cm pitkä ja hänellä on ollut belgi, joten onko tuollainen mahdollista ja onko noin pienen ihmisen hankala hallita belgiä jos hänellä on ollut kokemusta jo ennenkin suuremmista koirista, kuten nöffeistä? Pyydän kommenteja;)